FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak założyć moje konto w sklepelnar pl ?

Aby dokonać rejestracji i założyć konto w sklepie należy kliknąć napis "moje konto" i następnie "zarejestruj mnie". W następnym kroku należy wybrać opcje klienta detalicznego, bądź firmowego i podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj mnie” zostanie założone konto, w którym zostaną archiwizowane wszystkie nasze zamówienie i dostęp do bezpośredniej reklamacji zakupionych towarów.

2. Czy posiadanie mojego konta jest konieczne aby dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie mojego konta a co za tym idzie loginu i hasła nie jest konieczne. Zakupów możemy dokonać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, czy też bezpośredniej reklamacji z pozycji moje zamówienia. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

3. Co zrobić gdy zapomniałem hasła do sklepu?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „przypomnij hasło” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła.

4. Czy mogę zmieniać lub uzupełniać dane, które podałem w procesie rejestracji?

Zmian można dokonać na moim koncie, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „zmień moje dane”.

5. Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji tuż po jego złożeniu. Nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. O rezygnacji można poinformować sklepelnar.pl drogą mailową. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest realizowany i przekazany kurierowi przeważnie w ciągu 24 godzin, chyba, że przy opisie realizacji był podany inny czas realizacji. Czas realizacji z odbiorem osobistym realizowany jest podobnie, o odbiorze klient jest informowany e-mailem bądź telefonicznie.

7. Czy mogę dokonywać zmian w złożonym zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia, nie ma możliwości jego modyfikacji.

8. Jeśli zamówię osobno dwie rzeczy, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak możemy łączyć zamówienia w jedną paczkę pod warunkiem, że zamówienie były złożone w tym samym dniu.

9. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest na moim koncie w zakładce moje zamówienia dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują e-maile generowane automatycznie informujące o statusach potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.

10. Czy mogę odebrać zamówiony towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, zamówienia można odebrać w sklepie stacjonarnym Chełmie przy ulicy Rejowieckiej 66. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję „odbiór osobisty”.

11. Czy zamówiony produkt może być wysłany pod inny adres niż mój?

Tak, pod warunkiem, że płatność za towar zostanie dokonana przelewem, bądź kartę płatniczą.

12. Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności, rodzaju dostawy i ciężaru paczki. Zasady naliczania opłat opisane są w stopce sklepu pod nazwa koszty wysyłki.

13. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Nie, zamówienia mogą zostać dostarczone tylko na terenie Polski

14. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za zamówiony towar można dokonać: przy odbiorze towaru -za pobraniem, on-line e- przelewem lub kartą, bądź gotówką podczas odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym.

15. W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.